4 λόγοι για να αποτύχει μια διαφημιστική καμπάνια

4 λόγοι για να αποτύχει μια διαφημιστική καμπάνια

Αποφασίσατε να διαφημιστείτε στο διαδίκτυο, να προωθήσετε την επιχειρηματική σας ιστοσελίδα. Μήπως το κάνετε με λάθος τρόπο και οδηγείτε την διαφημιστική σας καμπάνια σε αποτυχία;

Επιλογή ακατάλληλων λέξεων-κλειδιών

Ο πιο συνηθισμένος λόγος αποτυχίας μίας διαφημιστικής καμπάνιας είναι η επιλογή λάθος λέξεων-κλειδιών. Διότι η επιλογή των λέξεων-κλειδιών γίνεται με βάση αυτό που “πιστεύετε” ότι θα αναζητήσουν οι χρήστες - πελάτες χωρίς να λαμβάνετε υπόψη σας άλλες παραμέτρους. Η σωστή επιλογή των λέξεων-κλειδιών είναι μία διαδικασία, η οποία στηρίζεται στην αναζήτηση και ανάλυση των λέξεων με βάση τον ανταγωνισμό, το διαφημιζόμενο προϊόν, την αναζήτησή τους κ.α.
Χρησιμοποιήστε, λοιπόν, ένα αξιόπιστο εργαλείο ανάλυσης λέξεων-κλειδιών για την επιλογή τους.

Χαμηλό budget και μικρή διάρκεια

Επιλέγετε να διαθέσετε μικρό budget, άρα και μικρή διάρκεια της διαφημιστικής σας καμπάνιας, ενώ το αντικείμενο της εταιρείας σας είναι άκρως ανταγωνιστικό. Η επιλογή αυτή σαφώς δεν σας αφήνει τα περιθώρια να αξιολογήσετε την απόδοση και να προβείτε στις κατάλληλες αλλαγές για μία πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια. Η διάρκεια και το κόστος της διαφημιστικής καμπάνιας εξαρτάται από την αναγνωρισιμότητα του προϊόντος και τον ανταγωνισμό και θα με βάση αυτά τα κριτήρια θα πρέπει να γίνεται ο καθορισμός τους.

Λανθασμένη επιλογή προϊόντων για προώθηση

Η επιχείρηση σας προσφέρει μία μεγάλη γκάμα προϊόντων / υπηρεσιών και θέλετε να τα διαφημίσετε όλα. Η αποτυχία της διαφημιστικής σας καμπάνιας είναι εγγυημένη. Επιλέξτε ένα προϊόν / υπηρεσία για να προωθήσετε κάθε φορά και επικεντρωθείτε σε αυτό.

Ακατάλληλη δομή της ιστοσελίδας

Μπορεί να έχετε οργανώσει μία καλή διαφημιστική καμπάνια, είναι όμως και η ιστοσελίδα κατάλληλη να διατηρήσει το ενδιαφέρον των πελατών; Παρακάτω θα βρείτε μερικές ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να αξιολογήσετε την ιστοσελίδα σας:

  • Η ιστοσελίδα σας προσαρμόζεται αυτόματα στα διάφορα μεγέθη οθονών (smartphone, tablet);
  • Η δομή της ιστοσελίδας σας είναι φιλική προς τους επισκέπτες; Έχετε λάβει κάποιο feedback από τους πελάτες σας;
  • Είναι αναβαθμισμένη στις τελευταίες ασφαλείς εκδόσεις;
  • Ανανεώνετε συχνά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας;

Αν έχετε απαντήσει σε ένα από τα παραπάνω “Όχι” τότε έχει έρθει η ώρα για αλλαγές!
Διαβάστε και διορθώστε τα παραπάνω σημεία αν θέλετε να δημιουργήσετε μία επιτυχημένη καμπάνια.

περιληπτικά:

Μήπως δικές σας πρακτικές οδηγούν τη διαφημιστική καμπάνια στο διαδίκτυο σε αποτυχία;