Πέντε πρακτικές για καλύτερο SEO

Πέντε πρακτικές για καλύτερο SEO


Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (Search Engine Optimization, αρχικά SEO), έχει μπει για τα καλά στη διαδικτυακή μας πραγματικότητα, καθώς όλο περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου και διαχειριστές ιστοσελίδων αναζητούν λύσεις για την προώθηση της επιχείρησής τους χρησιμοποιώντας τακτικές για SEO.

Μαζί με την αυξημένη ζήτηση για πληροφορίες σχετικά με τη βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης, αυξάνεται και η παραπληροφόρηση γύρω από το συγκεκριμένο θέμα με “εξειδικευμένες τεχνικές” που υπόσχονται πολλά και γρήγορα αλλά αποτυγχάνουν. Η αλήθεια είναι οτι το SEO δεν είναι τόσο περίπλοκο όταν το συνηθίσει κανείς..και όταν το συνηθίσει θα δει την κίνηση στην ιστοσελίδα του να αυξάνεται..

Πάμε να δούμε 5 απλές συμβουλές για καλύτερο SEO

Εσωτερικά Links

Αν έχετε ασχοληθεί ή διαβάσει λίγο στο internet σχετικά με τακτικές SEO, σίγουρα θα έχετε δει πολλούς να αναφέρονται στα εξωτερικά links -links σε άλλες ιστοσελίδες- σαν μια αξιόλογη τεχνική. Και έχουν δίκιο. Αυτό όμως δε σημαίνει οτι πρέπει, να αμελήσουμε τα εσωτερικά links-links σε άλλες σελίδες του ίδιου του website.

Τα εσωτερικά links βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να καθοδηγούνται σε ολόκληρη την ιστοσελίδα σας και να την “χαρτογραφήσουν” πολύ πιο αποτελεσματικά. Χωρίς αυτά κάνετε τη διαδικασία πλοήγησης σε μια ιστοσελίδα πολύ πιο δύσκολη για μια μηχανή, που με τη σειρά του κάνει δύσκολη την προώθηση των σελίδων που επιθυμείτε να αναδείξετε.

Πως θα δημιουργήσετε τα εσωτερικά links; Παραθέτουμε 3 ουσιαστικά παραδείγματα

Μενού Πλοήγησης (Breadcrumbs)

Δημοσιεύοντας το μενού πλοήγησης έχετε άμεσα και απλά έναν οδηγό όλων των εσωτερικών συνδέσμων και κάθε διαδρομής σε όποια σελίδα ή κατηγορία/υποκατηγορία της ιστοσελίδας σας βρίσκεστε.

Κείμενα/Άρθρα και εσωτερικοί σύνδεσμοι

Ο πιο προφανής τρόπος να εισάγετε εσωτερικούς συνδέσμους είναι μέσω της διαχείρισης των άρθρων/κειμένων που έχετε στην ιστοσελίδα σας.

Έτσι όχι μόνο ενημερώνετε μέσω του άρθρου σας τις μηχανές αναζήτησης για το περιεχόμενο όλης της ιστοσελίδας σας, αλλά ταυτόχρονα τους δίνετε μέσω του εσωτερικού συνδέσμου τη δυνατότητα να “μάθουν” που βρίσκονται αυτά τα περιεχόμενα.

Σχετικά άρθρα/ Σχετκά Προϊόντα

Είτε πρόκειται για ενημερωτική ιστοσελίδα είτε για ένα eshop, μπορείτε πάντα να δημοσιεύετε στην εκάστοτε σελίδα του website σας όσα και όποια σχετικά άρθρα θέλετε ή σχετικά προϊόντα αν πρόκειται για eshop. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται ευκολότερη η πλοήγηση για τις μηχανές αναζήτησης (φυσικά το ίδιο ισχύει και για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας) γεγονός που σημαίνει αυτόματα μεγαλύτερη κίνηση.

Περιεχόμενο της ιστοσελίδας

Σιγουρα δεν αποκαλύπτουμε κάποιο τρομερό μυστικό όταν λέμε οτι το περιεχόμενο μιας σελίδας είναι το Α και το Ω για το SEO. Όσο πιο καλό το περιεχόμενο, όσο πιο πλούσιο σε πληροφορία, οσο πιο ποιοτικό σε γραφή και “πιασάρικο” τόσο το καλύτερο για την ιστοσελίδα σας. Το σπουδαίο περιεχόμενο έχει σαν αποτέλεσμα :

  • Προσέλκυση link- ένα καλά δομημένο κείμενο είναι πιθανό να προσελκύσει links απο άλλες ιστοσελίδες, υψηλότερης βαθμολογίας ( page ranking) απο την δική σας, αυξάνοντας παράλληλα και την επισκεψιμότητα αλλά και το δικό σας page ranking.
  • Social Media Share -Τα social media (Facebook , Twitter κλπ) αποτελούν αναπόσταστο κομμάτι του SEO πλέον, και το "μοίρασμα” σε αυτά φέρνει περισσότερη κίνηση και ακόμα περισσότερα links στην ιστοσελίδα σας.
  • Σχέση εμπιστοσύνης με τους επισκέπτες της σελίδας- αν κάποιος διαβάσει κάτι καλό που του κινεί το ενδιαφέρον είναι σίγουρο ότι όχι μόνο θα επισκεφτεί ξανά την ιστοσελίδα στο μέλλον αλλά θα την προτείνει και θα την διαδώσει και σε άλλους. Αντίθετα ένα ελλειπές περιεχόμενο μπορεί να έχει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα.

 

Σύνδεσμοι από / σε άλλες ιστοσελίδες

Μην φοβάστε να έχετε links από άλλες ιστοσελίδες στην δική σας. Ακόμα περισσότερο προσπαθήστε να έχετε links από και προς την ιστοσελίδα σας από ιστοσελίδες με υψηλό page ranking. Aυτό για τις μηχανές αναζήτησης σημαίνει ότι και η δική σας σελίδα είναι αξιόλογη , αυξάνοντας τη βαθμολογία της και τη θέση εμφάνισης της.

Σωστή χρήση εικόνων και πολυμέσων

Τα video και οι εικόνες δίνουν σίγουρα πιο μοντέρνα, συμπαγή και ενδιαφέρουσα εικόνα στην ιστοσελίδα σας. Παρόλα αυτά δεν σημαίνουν τίποτα σαν πληροφορία για τις μηχανές αναζήτησης και δεν βοηθάει στο SEO.

Αυτό δεν σημαίνει την "δαιμονοποίηση” των multimedia- ειδικά σε μια εποχή που όλα γυρίζουν γύρω απο αυτά. Θα πρέπει ωστόσο να αναλύσετε στις μηχανές αναζήτησης το περιεχόμενο των video, γράφοντας μια σύντομη περιγραφή τους. Το ίδιο θα πρέπει να γίνει και με τις φωτογραφίες, εισάγοντας εναλλακτικό κείμενο -alt text- που θα περιγράφει την εικόνα σας, μέσα απο τον κώδικα HTML π.χ. img src="/smiley.gif" alt="Smiley face" Με αυτό τον κώδικα οι επισκέπτες σας θα δουν την φωτογραφία “smiley.gif” αλλά οι μηχανές αναζήτησης θα διαβάσουν το “Smiley face”.

Εξαιρετικά χρήσιμο είναι επίσης να δίνονται στις εικόνες ονόματα ικανά να αποκτήσουν μια αξία στις μηχανές αναζήτησης, και να σταματήσουμε πλέον την ονομασία του τύπου image1, image2 κλπ.

Σχόλια: επιτρέψτε στον κόσμο του διαδικτύου να μιλήσει

Επιτρέψτε στους επισκέπτες σας να σχολιάσουν ή να γράψουν την αποψή τους στην ιστοσελίδα τους. Η δημιουργία περιεχομένου, που συνεχώς εμπλουτίζεται, καταγράφεται σαν πληροφορία απο τις μηχανές αναζήτησης, δίνει την εικόνα διαδικτυακής κοινότητας για την ιστοσελίδα σας και αυξάνει την επισκεψιμότητα και την κίνηση από και προς την ιστοσελίδα σας.

Κείμενο σχετικό με:


 
Περιληπτικά:
Η αλήθεια είναι οτι το SEO δεν είναι τόσο περίπλοκο όταν το συνηθίσει κανείς, και, όταν το συνηθίσει, θα δει την κίνηση στην ιστοσελίδα του να αυξάνεται.