Για να αλλάξετε τον κωδικό ενός λογαριασμού email, ακολουθείτε την παρακάτω διαδικασία μέσω της Περιοχής Πελατών:
Μέσω του μενού "Υπηρεσίες" > "Οι Υπηρεσίες μου", εμφανίζονται όλες οι Υπηρεσίες που έχετε διαθέσιμες στην Onscreen Web Services.
Επιλέγετε την υπηρεσία φιλοξενίας που επιθυμείτε να διαχειριστείτε, πατώντας είτε πάνω στο όνομα του πακέτου φιλοξενίας, είτε πάνω στην ένδειξη "Ενεργό".
Στη σελίδα διαχείρισης του λογαριασμού φιλοξενίας, στην καρτέλα "Συντομεύσεις", πατάτε το "Λογαριασμοί Email" και μεταφέρεστε στην ανάλογη σελίδα του cPanel του λογαριασμού φιλοξενίας.
Στο λογαριασμό email που θέλετε να επεξεργαστείτε, πατάτε "Password and Authentication" και δίνετε το νέο κωδικό που έχετε επιλέξει. Ολοκληρώνετε, πατώντας "Change Password".